Support

Reparatieformulier
Om ervoor te zorgen dat wij uw reparatie zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen vragen wij u gebruik te maken van ons reparatieformulier. Wilt u dit formulier altijd volledig ingevuld meesturen als u een reparatie bij ons indient?

Reparatie opsturen
Uw reparatie kunt u, vergezeld van het ingevulde reparatieformulier, sturen naar:

AML Maritieme Professionals
Afdeling Technische Dienst
Jachthavenweg 71 C1
4311 NC  BRUINISSE

Reparatie afgeven
Ook kunt u de reparatie afgeven of ophalen aan de Jachthavenweg 71 C1 te Bruinisse. Onze openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur. In het vaarseizoen ook op zaterdag van 10:00 tot 14:00 uur en buiten het vaarseizoen op afspraak. 
Wenst u een gesprek in verband met uitleg of vragen over de apparatuur en/of de reparatie, maak dan een afspraak. Wij maken dan voldoende tijd voor u vrij.

Kosten
Wij berekenen de volgende onderzoekskosten voor reparaties buiten garantie:
- Instrumenten en bijbehorende transducers € 50,00
- Stuurautomaten € 75,00
- Satellietschotels, radars en MFD’s € 75,00

Ons arbeidsloon voor reparaties is per uur € 62,00

Indien het artikel defect is en wij de opdracht tot reparatie van u ontvangen, vervallen de onderzoekskosten. Wordt de reparatie niet in opdracht gegeven, dan worden de onderzoekskosten altijd aan u in rekening gebracht. 

In alle gevallen brengen wij eenmalig administratiekosten in rekening van € 15,00

Prijsopgave
Wilt u een prijsopgave ontvangen bij reparatiekosten onder de € 150,-? Geef dit dan aan op het reparatieformulier. Als u dit niet hebt aangegeven, dan wordt de reparatie automatisch uitgevoerd. Bij reparatiekosten boven de € 150,- ontvangt u altijd vooraf een prijsopgave.

Als blijkt dat de apparatuur niet te repareren is, dan ontvangt u van ons een voorstel voor een vervangend artikel.

Doorlooptijd
Onze doelstelling is om uw reparatie binnen één werkweek te repareren, maar tijdens de pieken van het seizoen is dat niet altijd haalbaar. De pieken van het seizoen zijn rond de feestdagen in april/mei en rond de zomervakanties. Reken dan op een gemiddelde doorlooptijd van tien (10) werkdagen, mits de onderdelen voorradig zijn.

Als uw reparatie is ontvangen, sturen wij u een e-mail met daarin de verwachte doorlooptijd. Het is dus heel belangrijk dat wij beschikken over een juist e-mailadres. Let u er dan ook op dat u deze correct invult op het reparatieformulier, zodat we u kunnen bereiken?

Mocht u vragen hebben over uw reparatie, neem dan contact op met onze helpdesk via info@aml-int.nl of via (0111) 481822.

 

Alle genoemde tarieven zijn exclusief BTW.